Kvalita signalu DVB-T ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Říjen 31 10:04:47 CET 2007

> Ne dobre se na to divate,  jednak neznam NET, ktery by neslo
> zahltit prijmem vetsiho mnozstvi packetu a pak hlavne  ne
> kazdy doma ma, chce nebo muze mit nejaky kabel od kysliku
> nebo jineho monopolního okradatele populace.

Jen tak mimochodem, ve svete se deji ruzne veci. Napriklad v Belgii uz radu
let plati absolutni zakaz mit na dome jakekoliv anteny, ktery lobisticky
prosadila nejaka kabelova spolecnost (a napriklad radioamateri musi resit
silene papirovani, kdyz nejakou antenu prece jen chteji mit).
Budme radi za to, ze jeste mame v eteru nejake vlny :-))

Jakub Serych