Pokryti WiFi na hotelu

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Říjen 31 09:47:18 CET 2007

No tak je nejvyzsi cas, vyvratit myty o WIFI.
zaprve v APcku je jen jeden prijimac/vysilac svedeny do jednoho "dratu"
ktery je nasledne rozdvojen VFprepinacem (ten maly cerny ctverecek pobliz
antenniho konektoru) ktery pousti bud:
 A) vsechno na jednu antenu
B) vsechno na druhou antenu
C) zbesile prepina, a prijima na prvni antenu, a vysila na druhou antenu. -
to je diversity

Z toho vyplyva ze v zadnem pripade nezkousejte diverzity mod a dve smerovky
kazdou namirenou jinam, to fungovat nebude. tedy aspon ne tak jak si myslite
:-)

Diversity mod je vhodny kdyz mate spoj se spatnym signalem. Da se timto
ucinne obejit narizeni CTU o max. vykonu. Tedy ne obejit legislativu. Radsi
konkretni priklad: Vysilaci antenu zvolite malou 8db smerovku a nastavite
vykon v APcku aby neprevysoval povoleny limit, ale PRIJIMACI antenu date
treba 35db parabolu. A to na obou koncich trasy. Tim mate obrovsky zisk
trasy bez poruseni limitu CTU.

Samozrejme existuji i jine mody, existuji APcka se skutecne dvemi VF konci,
ale to neni v cenove kategorii cca 1.000kc o kterych je to nejvic rec.

S pozdravem
Pajpach