Pokryti WiFi na hotelu

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Říjen 31 09:28:26 CET 2007

Mozna zcestny, ale principielne realizovatelny, mate AP, ve WDS, ktere s
druhym AP komunikuje pres parabolu a se svymi klienty pres vsesmer na druhem
vstupu, principielne to lze takto resit

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Tošovský
Sent: Wednesday, October 31, 2007 9:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pokryti WiFi na hotelu

No to nevim, ale v tom pripade bys musel v tom APcku videt dve oddelene
WiFi sitovky. Ja mel v kazdem zatim jen jednu a z toho mi stejne jako
ostatnim vyplyva ten diverzitni prijem (pokud se bavime o jednopasmovych
AP). Nedovedu si nejak predstavit ze by se z APcka vytrhl jeden pendrek
a misto nej se tam nacvakla parabola. :-)

Tosa