PRINTED

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Říjen 31 08:45:15 CET 2007


Dobry den, nemate nekdo jiny kontakt na tuhle firmu nez je uvedene telefonni cislo a e-mail na jejich strankach?
Idealne na majitele, ten e-mail i telefon obsluhuje stejna pani, a ja bych se rad podavil s nekym jinym.

O co jde. Dal jsem si k nim vyrobit nekolik DPS (cca za 6tis) s terminem dodani do 23.10
23.10 jsem tam volal, ze mi desky nedosly, jestli neni nejaky problem. Pani me ujistila, ze je odeslali uz 18.10.
24.10 jsem je mailem upozornil, ze mi stale nic nedoslo, a ze me zacina tlacit termin, nebot do patku 26.10 maji byt desly osazeny a pripraveny v pondeli pro zakaznika, a poprosil jsem je at zjisti co se deje a proc mi jeste nedorazily.
29.10 - stale ZADNA odezva od Printedu, tak jsem psal dalsi e-mail, ze povazuji zasilku za ztracenou, a at navrhnou co dal. Na to mi prisla odpoved, ze po ni tedy zitra daji patrat, coz trva 3 dny. Nato jsem tam volal, a protoze uz mely moje DPS tyden zpozdeni, navrhl jsem, at mi tedy expres vyrobi dalsi a poslou je a ztracenou zasilku si vyresi s postou. Na to jsem dostal odpoved, ze mi nove desky muzou vyrobit, ale ze zaplatim i ty stare co nedosly i ty nove s expresnim priplatkem, a ze stejne na to nemaji cas, ze by se k tomu dostali az v patek 2.11. A na otazku co mam jako s tim delat, ze uz je po dodacim terminu, me nabihaji kazdy den vicenaklady mi pani odpovedela "pockame, a jestli spechate tak si objednejte nove"

Tak proto bych se rad zeptal nekoho z vedeni firmy jestli je to jejich bezna obchodni politika pri reseni problemu.


S pozdravem
Pajpach
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20071031/0040fd7f/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list