Pokryti WiFi na hotelu

pm konference@komfi.cz
Úterý Říjen 30 11:53:19 CET 2007

DD,

   resim velmi podobny problem jen misto PC mam pripojovat wifi VoIP
telefony

    - mohl bych se zeptat na co je dulezite davat pozor pri vyberu AP,
aby bylo mozne bez problemu chodit s wifi telefonem mezi nekolika AP a
hovor nevypadl
    - navrhujete stahnout vsechny AP do jednoho switche kabelem je to
totez jako propojit AP mezi sebou?  ( maji v sobe 4 port switch  a jednu
sitovku  )
    - na kazdem AP bezi DHCP server  a ten prideluje nejakou branu. Jak
to nastavit, aby IP  adresy nekolidovaly, jakou pouzit branu  ( jednoho
AP ? )
    - z jakeho duvodu je lepsi mit dvouantenove AP ?

dekuji PM