NAS server.

Petr Stetina petr.stetina@braien.com
Pondělí Říjen 29 20:20:25 CET 2007

Ja mam Asuse rad, ale tohle neni nejlepsi reseni. Pokud chcete prenaset
vetsi objemy dat, je lepsi pouzit specializovany NAS server. Me se na
WL500gP s OpenWrt White Russian obcas vyrazne snizovala prenosova
rychlost (<500kB). Neprisel jsem na to, cim to je. Mozna, ze uz je to v
Kamikaze vyreseno, ale osobne bych radeji sahnul po nejakem
"cistokrevnem" NAS s power saverem.

Tim nechci rict, ze externi HDD s Asusem neni lepsi nez D-LINK DNS-313.

Petr