4x A/D s oddelenou zemi

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Říjen 29 17:54:31 CET 2007

Ahoj,

ja som si povodne myslel, ze to oddelis rovno na digitalnej strane. Mne to
prislo totiz logicke. Ale ako vidim, mylil som sa. No nic, skus si este
pozriet na analog-u digitalne oddelovace. Pan Poucha na to tu pred casom
upozornil. V tom meracom module budes mat potom dve soic8 a trochu inej
bizuterie.

A.