TINA-206 // bylo RE: Inteligentní rozdvojka na telefony

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Říjen 29 17:03:27 CET 2007

Kdyby nekdo chtel, tak mi zde lezi vyrobky, ktere tu funkci inteligentni
rozdvojky mohou splnit

**************
TINA 206 ustredna, vyrobce www.bonnel.cz , nekolik let fungovala u mne ve
firme, pak odesel zdroj.
Jelikoz cena nahradniho zdroje 740 Kc se mi zdala vysoka a jiz jsem nutne
nepotreboval ustrednu, tak jsem ji stahnul z provozu

... symbolicka cena 400 Kc + dph + post , bez zaruky, na ND

****************

Family Tel MPTZ-01 , vyrobce www.tencom.cz ( ale na www uz to nemaji) , cca
12 let stare, 1 statni, dve pobocky , bylo funkcni, ale cca 7 let odpojeno,
bez zdroje, s navodem

... symbolicka cena 300 Kc + dph + post , bez zaruky, na ND, moznost 14 dnu
na otestovani

********************

Par bezdratovych telefonu - Microcom Phone Buddy Walk Duo - dodaval SPT
telecom
koupeno 8.12.2003

Jedna zakladna + 2 rucky + 1 nabijeci stojan + dva sitove adaptery.
Da se prepojovat hovory, plne fungovalo nekolik let, nez se preslo na
modernejsi pristroje. Bez akku,

... symbolicka cena 300 Kc + dph + post , bez zaruky, na ND, moznost 14 dnu
na otestovani

mozna nekomu to vyresi diskutovany problem

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862