4x A/D s oddelenou zemi

Petr King petr.king@atlas.cz
Pondělí Říjen 29 12:33:12 CET 2007

Presne to jsem si myslel, protoze uz jsem experimentoval se zvetsenim
vstupniho rozsahu a bylo znacne nestabilni... prece jen primi pripojeny
A/D k merenemu napeti je docela vyhra, pokud mi staci merit tak nizke
napeti... Nuze asi budu muset celkove prepracovat program a udelat to na
vystupni strane z procesoru :(

Petr