Re: OT: o zivote ziarovky, was: Lampièka na SS proud?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Říjen 29 10:38:22 CET 2007

Ja mam nad soustruhem tritrubicove teleso pripojene na tri faze
a stroboskopicky efekt jsem jeste nepozoroval. Norma toto reseni
povoluje, dokonce staci jen dve faze. Pro nove stavby se to da resit
natazenim tri tencich dratu misto jednoho tlusteho.

Ales Prochaska