OT: o zivote ziarovky, was: Lampièka na SS proud?

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Říjen 29 09:51:27 CET 2007

chmm
nebude se nam to prat s normou ktera diktuje klasicke vlaknove zarovky
na mistech jako jsou obrabeci a jine tocive stroje kvuli
stroboskopickemu efektu?

tuhle mi kolega nad soustruh dal usporku a taky jsem ho hnal
jeste k tomu mi tam nasrouboval takovou tu bilou tmu