Re: Lampička na SS proud?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 29 08:57:01 CET 2007

Bud v klidu, nema to s tim nic spolecneho.
Mam za sebou 26 let pod zarivkami a sice se mi dela jiz male kolecko na
sisce, ale to je v 51 letech celkem normalni. Kdysi jsem delal jako zakladak
u radaru v Lazanech na Zatecku. Takova Hacava to byl radar o kterem se
vypravely legendy. Jak budeme mit deti jen holky nebo kluky a ze budem
impotentni. Mam dve dcery a syna. Jediny problem s potenci mam ten, ze obcas
neni s kym :-))))
Jindra Polivka

k sakru a já mám 4 trubice metr a půl nad hlavou :-(  no asi stím budu muset
neco provést dokud mám jeste neco na budce ....

DJ