Lampička na SS proud?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Říjen 28 23:35:17 CET 2007

Ahoj,

> [...]
> Z pohledu ucinnosti a volby barevneho podani asi vedou zarivky, ktere
> vsak zcela propadaji v dalsi discipline a tou je schopnost regulace.
> Nezapominejte, ze jinou intenzitu osvetleni potrbujete  na praci s PC,
> jinou na beznou praci a jinou na SMD ci jemnou mechaniku. Samostatnou
> kapitolou je vliv vnejsiho osvetleni a osluneni pracovni plochy.
> Nejvetsi potencial je asi v LED, ktere u nejnovejsich modelu dosahuji
> ucinnosti zarivek a lze je solidne regulovat (100lm/W 220lm /led),
> problem je cena a v pripade samodomo zapoizdreni a vola reflektoru.

Po mojich chabych skusenostiach z roznych firiem, bude to najskor popisane v
nejakej norme popisujucej pracovne prostredie. Zial neviem kde by som to
hladal. Ale kedze dneska sa roztrhlo vrece s rozne "inteligentnymi"
budovami, na ktore sa vztahuju rozne normy, tak na osvetlenie bude tiez nejaka.

> [...]
> (viz Postriziny), kdyz jsem se v tom stoural neizolovanym sroubovakem.
> Prosel jsem si cestu od kapsliku pres delobuchy az po silvestrovske
> exploze, ktere trhaly asfalt a vysetrovali je soudruzi z VB. Na kole jsem
> jezdil a jezdim bez brilby.
> Pres to vsechno, nebo prave proto fusuji do elektroniky, vystudoval jsem
> techniku, jsem solidni odbornik na trhaviny a hlavne mam nahled,
> nenapadlo by me skakat po hlave do nezname vody, nelez bych pod trolejema
> a nikdy bych nesel na tandemovy seskok padakem, i kdyz sam skocim celkem

Ty si to vobec nepochopil... Co by potom ukazovali v hlavnych vecernych
spravach. Takto je druhym najvacsim hitom prave ten poziarnik zametajuci
ortut...
A ten zbytok, moje najvacsie potesenie dnes je zajst si na zahradu, uvarit
si kavu, sadnut si do stareho kresla a pozerat sa na prirodu, vtaky a
zvieratka. Vacsinou tam vymyslim toho viac ako v robote a popritom sa vzdy
dobre zabavim. Zial uz ma to nebavi, lebo nam vzdy nejaky dobrak v ramci
ludovej zabavy nieco poje... A ja potom pocas 10 minutovej "psychohygieny a
zamysleni sa nad spolocnostou a zivotom" musim vymyslat filozoficke teorie o
tom, preco nam jeden den idu vsetky fazy a na druhy len jedna. Kedze som uz
bezmocne rezignoval, a filozofia sa tiez neda robit stale, zacal som krmit
vtaciky. Preto mi mamka priniesla nejaky loj od masiara. Dnes som smutne
musel skonstatovat, ze aj ten niekomu vadil... Teda asi to boli tie
cvirikajuce sykorky, ktore sa zleteli na okolite stromy a bola to fakt
pohoda pocuvat ich cvirikanie. Ale zato pocula cela osada to krasne
filozoficke zamyslenie sa. A zajtra to bude zase po celej stvrti.
Myslim, ze sa tomuto fenomenu hovori v odbornych kruhoch: Testovanie a
trenovanie psychyckej odolnosti nezelaneho clena spolocnosti v roznych
zatazovych situaciach a extremnom spolocenskom a pracovnom strese... A toto
divadlo sa hra dovtedy, kym sa clovek psychicky a fyzicky nezruti. Potom sa
stane na chvilu pokusnym kralikom, na ktorom vyskusaju rozne nove preparaty,
nejako ho poskladaju a test sa zacina znova. A stale to iste dokola.

A.

p.s.: Ked tu uz dnes rozoberate pripravu dietky na spolocensky zivot...

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk