4x A/D s oddelenou zemi

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Neděle Říjen 28 18:50:26 CET 2007

No, to je samozrejme, napred dam pred pristrojovy zesilovac odporovy
delic treba 1/10 a na zesilovaci nastavim zesileni 10. Pokud nejake
nejsou extremni naroky na presnost, mam skoro zadarmo vstupni rozsah do
+50 V pri +5 V napajeni a na vystupu zesilovace je presne to rozdilove
napeti, ktere chci.

Ivos