4x A/D s oddelenou zemi

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Neděle Říjen 28 15:46:30 CET 2007

Zdravim,
nestacilo by oddeleni analogovymi optocleny? Jsou celkem hezky linearni
a pokud si muzete dovolit vetsi proudovy odber na vstupech, muzou vstupy
napajet diodu optoclenu + operak. Kouknete treba na IL300, ma hezky
datasheet i s priklady zapojeni.

Jakou vlastne potrebujete izolacni pevnost - kdyz uvazujete o 40xx, tak
to asi tak velke napeti nebude, co takhle nejaky prevodnik s
diferencialnimi vstupy nebo pristrojovy zesilovac?

Ivos

---
www.strasil.cz - vývoj elektroniky