Re: Lampička na SS proud?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Říjen 28 13:28:48 CET 2007

 28.10.2007, 13:05:30

  Kdysi jsem mival zarovku 60W, pak jsem presel na kompaktni zarivku
9/11W tzv DZku s elektronickym starterem. Cele je bylo takove samo-domo,
neb soudruzi sice umely centralne naplanovat vyrobu zarivek, ale
vyrobu svitidel uz jaksi nikoliv.
  Veren zasade ze veci ktere funguji se maji pouzivat a jinak na ne
nesahat, pouzivam ten vytvor, s obcasnou vymenou zarivky dodnes k plne
spokojenosti.
  Take jsem uvazoval o nahrade tlumivky elektronikou, ale nakonec jsem
usoudil ze dalsi zdroj ruseni asi nebude prinosem pro stul elektronika.
  Nicmene jednu prednost ta 60 zarovka mela. Byl to vyborny zdroj tepla
pro urychlene suseni malych plosnaku, ruznych lepenych dilu a pod.
  V praci mame lampicky RENDL, jak halogenove, tak zarivkove. Halogenky
jsou naprosto bez problemu, tem druhym bylo treba vymenit cinskou
zarivku za lepsi a jsou taky OK.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz