OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Říjen 28 07:18:30 CET 2007

Já bych na Vašem místě vzal druhej harddisk (nebo pártišnu) a
nainstaloval na tom serveru novej systém (můžete zkusit i Wokna s
nasdílenými disky, jen tak pro porovnání). Nebo nějaký Linux na
LiveCD.

Jo a nevim, možná mi to uniklo - měl jste ty kompy propojené přímo
kříženým ethernet kabelem - bez switche?

P.K.