ot:klimoska

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Říjen 27 19:14:12 CEST 2007

On Sat, 27 Oct 2007, Spolocnost Market.sk  wrote:

> Ešte jedna víkendová otázka. Akú teplotu v lete - izbe, keď je vonku aj
> 35 spupnou nastavujete ? Tak napr. 28 stupňov.

Zacatkem leta zacinam na 25 pak jak se 'aklimatizuju' tak to postupne
zvysuju na 26 a 27 .. Jakmile se da vetrat tak klimu vypinam a vetram.
Preci jenom z venku jde cerstvy vzduch a ta klima jakoby 'smrdi' ..

> No čo potom ak večer teplota vonku klesá, je už napr. 22 stupňov.
> Miestnosť sa tiež ochladí a klíma začne vykurovať ?

Ono to ma vetsinou ruzne mody - chlazeni odvlhcovani topeni a udrzovani
teploty. Ja to pouzivam jenom na chlazeni tazke kdyz je dost chladno tak
to proste nespina kompresor.

> Juro

Daląí informace o konferenci Hw-list