OT: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Říjen 26 17:54:02 CEST 2007

Predpokladam, ze prime propojeni PC-Server bez switche krizenym kabelem jste uz zkousel. Aby jste nehonil problemy, tam kde nejsou, nejblbejsi jsou presne na switchich, tuplem levnych bez managmentu.

JK