OT: Samba na linuxu - problem s rychlosti

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 26 16:45:37 CEST 2007

No uz ted pred chvilkou padlo rozhodnuti, ze to tak dopadne. Ja jsem si
totiz uvedomil, ze na tom starem serveru (Compaq) je totiz original
sitovka prave od Intelu - to by mozna vysvetlovalo nekolikalety
bezproblemovy chod celeho provozu na serveru.

Vyhrabal jsem ted nejakou PCI sitovku ze skrine bohuzel zase RTL 8139,
ale zkusim ji tam dat a uvidime - aspon prozatim.

Jinak je teda celkem nevolnost kolik stoji sitovka na PCI-Expres... :-((

Radek Vicek