OT: Samba na linuxu - problem s rychlosti

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 26 16:07:04 CEST 2007

pred chvili jsem to v zoufalstvi vypnul alespon doufam, ze ano:

/lsmod | grep ipv6 /nic nevypise

ale problem je stale stejny - upload slusnych 7-8MB/s a download jede
maximalne 3MB/s - jede to ale prerusovane - tzn. chvilku jede normalne a
najednou uplne zastavi a ceka - pak zas jede plnou - vysledkem je ze
rychlost je min nez polovicni.

Dela to jak na systemovem disku tak na externim disku pres USB.

Hledam jeste ruzne po forech a zda se ze neni ani driver sitovky uplne
koser - RTL8169 nad jadrem 2.6.20 -16

Nasel jsem uz par pripominek, ze se neco podobneho deje (asymetricka
rychlost) apod. viz treba toto:

http://www.soutez.abclinuxu.cz/forum/show/155785

Radek Vicek