Pokryti WiFi na hotelu

Mobil CZ s.r.o. mobilcz@humlak.cz
Pátek Říjen 26 14:14:35 CEST 2007

Zdravim, mame velmi dobrou zkusenost s hardwarem od Zyxelu - router s
klavesnickou a malou termo tiskarnou G-4100 a k tomu klienti G-3000H. Maji i
napajeni pres PoE. Za rok, co to mame v provozu na jednom velkem krkonosskem
hotelu s tim nebyly problemy - neseka se to. Bez problemu to jede v
konfiguraci router + 13 AP.
Umi to vsechny mozne placene i free rezimy traffic shaping, dokonce to umi
stvat lidi tim, ze jim to nahodne otvira okna s reklamou, apod.

Jirka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zapletal Martin
Sent: Friday, October 26, 2007 12:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pokryti WiFi na hotelu

I ja jsem tvrdil ze neni nad kablik ale pri propoctech ceny za kabely,
zasuvky atd. se bezdrat jevi levnejsi a to nemluvim o nutnosti vrtani a
sekani prurazu pres strop coz majitel odmita. O "sosani z venci " je
srozumen a jelikoz toho v okoli moc neni tak je to zanedbatelny problem.
Nejaky konkretni typ zeleza by nebyl?

Martin Zapletal