OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Říjen 26 11:45:31 CEST 2007

Totez mi sveho casu delaly i stanice s WXP, pripojene k Cisco HW. Naprosto
pomohlo zakazani autodetekce na sitovkach stanic a nastaveni na 100 full
rucne. Dtto doma na nejakem D-LINK switchi, jedna ze stanic mela velke
problemy s rychlosti prenosu malych souboru, po vynuceni rezimu 100 full
vsechno jede jak ma...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafčík" <hw@pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 26, 2007 10:50 AM
Subject: Re: OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Dobrý den,

Nedávno jsem řešil problém se Sambou a po mnoha dnech jsem zjistil, že
je to HW problém v síti. Rychlost přenosu dat pulzovala, tak jsem po
přezkoumání nastavení sítě a služeb 2x vyměnil konektory na kabelech
mezi patry a pak jsem ze zoufalství vyměnil switch a problém byl v něm.
Komunikace na starém switchi "vázla", ale tak, že nevznikaly žádné
chybové bity/byty, ani se nic neztrácelo, jen klesala/stoupala rychlost.

Pavel Krafčík