OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Říjen 26 10:29:11 CEST 2007

> Predem se omlouvam, ze nepomuzu. Jen mi to neda, ze pri kazdem dotazu
> na nejaky problem s wokny se najde par lidi s odpovedmi typu 'jooo,
> wokna...', 'to kdyby jste pouzival linux...', 'v linuxu s tim problem
> neni...' a podobne.
> Tak aby se necitili osizeni: no ve windows jsem v zivote na podobny
> problem nenarazil :-D

Zdravim,
  naprosto s Vami souhlasim, jen z druhe strany: Na Linuxu (cistokrevnem)
jsem na takovy problem opravdu nikdy nenarazil. Jen nepouzivam sambu, ale
NFS v4, nebot to je nativni Unixovy protokol. Presne tohle mam v domaci
LAN - jedna masina dela medialni server a kdyz chce nekdo koukat na TV/
videt film/poslouchat hudbu/whatever, pripoji se na ni a jede. Delal jsem
i stress-testy, z celkem 7 klientu naraz jsem ji daval zabrat, ale ustala
to naprosto hladce a nikdo nemel zadne problemy.
  Myslim, ze zde je skutecne problem v mixu tech technologii.
    S pozdravem Pavel Troller