Invertor k LCD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 25 19:45:50 CEST 2007

Asi nekde v krabici zbyl ten jeden neznackovy, ale fakt jsem musel misto
nej koupit ten TDK. Co proc a jak, priznam se, nemel jsem cas zkoumat co
kde nekdo nedotahl (podsviceni svitilo, jak se tomu kdy chtelo), musel
jsem rovnou k cili a cena toho menice mne v te chvili zajimala pramalo.
Ten TDK makal bez problemu na prvni ranu. Kdyby byla nouze (treba kvuli
tomu horel nejaky projekt), tak mi napiste mimo konferu, ale jak pisu,
bylo by to asi jen hodne nouzove reseni ...

Ovsem kdyz tak premyslim, 10ks neni zadna hruza, to muze byt tak cena 1
az 2 displeju, neni to tak ? To by se treba v projektu s lepsim
displejem lehce rozpustilo i kdyby se jich pak 9 chvili rozprodavalo a
nebovalelo skladem.

Zkuste se v GME zeptat na parametry invertoru k CCFL, skladova cisla
332-160 a 332-161 a jestli je vubec jeste umi dodat, kdyz na webu maji
uveden jen 1ks, ktery ma byt v Brne. Cena je ovsem prijemna.

Ted mam na stole barevne displeje 5.7" 640x480 a 7" 800x480
(sirokouhly). Maji podsviceni LED, cemuz jsem jedine rad ;).

--
Jiri Bezstarosti