Anylyzator komunikace po RS232

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 25 18:08:02 CEST 2007

Ahoj,

uz druhy den som premyslal nad tym, ako by sa dal taky normalny analyzator
spravit. Pozrel som si odkazy co tu padli a hovorim si, nieco tomu chyba. A
tak pri mojej poobednej kave som vymyslel nasledovne:

Prva verzia: zoberieme najmensie FPGA, lebo to ma na sebe nejaku RAMku do
ktorej budeme ukladat nase data. A podla potreby a toho co zozenieme k tomu
mozeme pribastlit este externu. Naprogramujeme tie dva RxD, nejake citace a
potrebny balast. Prihodime k tomu USB chip a hura mame to.

No ale potom ma napadla zase jedna zla myslienka, ze co sa stane, ked medzi
tymi nasimi dvoma vzorkami RxD pride kratucky impulz. A tak som si spomenul
ze ista renomovana firma ma na to uz svoju technologiu, ktorou sa vsade
chvali. A tak budem potrebovat teda dva komparatory...

Verzia druha: Zjednodusenie, potrebujem na to jeden velky PIC 18Fxxx...

A kedze ide piatok, mozete hadat, ako je to riesene. Ten, kto na to pride ma
odo mna pivo.

A.

p.s.: Pomocka, pointa je skryta v kompresii dat.