Napajanie aku vrtacky ATX zdrojom

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Čtvrtek Říjen 25 13:01:02 CEST 2007

zdravim,
v prilohe je zapojenie prudoveho limitera pre PC zdroj a DC motor, vyvoj sponzoroval pan Kalin ;-).
inac ako analogovo to neslo, skusali sme pouzit analogovy komparator z MCU, na frekvencii snimania 33kHz sa vsak PC zdroj sem tam este vypol.

ma to este jednu chybu, zislo by sa vystup 3 z HC132 spojit s externym prerusenim v MCU a pri castom spinani to cele zablokovat, zial
v aplikacii uz nebol volny pin ;-(, teraz to pri skrate spina vykonovy tranzistor frekvenciou cosi nad 1.5MHz, takze sa poriadne hreje.

tranzistor je samozrejme IRL

hadam to niekomu pomoze

p.rosko