Rozpoznávání barev

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 25 12:09:57 CEST 2007

Cisto fyzikalne su. Ak berieme vlnovu podstatu el-mag ziarenia, tak
monochromaticke svetlo je el-mag ziarenie o urcitej vlnovej dlzke. Pri
znamej rychlosti svetla nie je problem vyratat frekvenciu. To Vam ale
asi nemusim vysvetlovat :-) Ze v sucasnosti je sci-fi predpokladat
antenu a nasledne citac schopne taketo vysoke frekvencie spracovat... v
tom spocivala podstata mojho prispevku. Nebola rec o oku ako detektore!

miro