Re: Rozpoznávání barev

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Říjen 24 21:53:18 CEST 2007

  Co třeba levná USB kamera nebo digitální fotoaparát? Tam už je snad
barevné snímání vyřešeno. Vyhodnotit obrázek už by nemusel být velký
problém.
  Novalex

kjcc> Potřebuji vyřešit rozpoznávání barev předmětů. Jedná se jen o
kjcc> základní barvy. Našel jsem čidla barev u firmy Festo, jenže já
kjcc> to potřebuji pro školní projekt a cena je tedy velmi významný
kjcc> faktor. Můj vlastní prvotní nápad je nasvítit to bílou LED pak
kjcc> přes barevné R - B - G filtry snímat úroveň toho co se odrazí.
kjcc> Jen si myslím, že i ty senzory by měly být barevně citlivé a
kjcc> nejsem si jistý, jestli je vůbec něco takového k dispozici.
kjcc> Tušíte někdo na jakém principu fungují ta čidla od Festa,
kjcc> případně dá-li se něco takového realizovat v amatérských
kjcc> podmínkách? Případně jiný nápad?
kjcc> Král