Bastl pro AVRdude.

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Úterý Říjen 23 16:01:02 CEST 2007

a jaky programator pouzivate pro programovani v ponyprogu?
proc nepouzit stejny HW pro programovani pres AVRDude?
ja obcas pouziji to a obcas to..oboje ma sve pro i proti..
ale konzole ma tech pro prece jen vic..

btw. pro praci s AVRDude doporucuji tuhle pouzitelnejsi command line

http://sourceforge.net/projects/console/

ta windowsovska je dost user enemy...