Realna ucinnost svetelnych zdroju , ...ekonomika

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Říjen 23 12:29:01 CEST 2007

 23.10.2007, 12:16:57

jen klid, oni ho ty hracicky prejdou, jen co zacne REALNE stavet.

  zvysenou spotrebu pri startu naji vsechny zdroje mimo LEDky, ale
prechodna doba je natolik kratka ze se tim nikdo nezabyva.
  nocni svetelko bych resil LED + nn rozvod 12V, ekonomicnost takoveho
reseni zyvisi na tom zda si to splaca sam nebo to zada odborne firme.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz