Bastl pro AVRdude.

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Úterý Říjen 23 12:11:59 CEST 2007

Tak to jsem taky rád, že v tom nejsem sám  :-)

Taky jsem na to pověsil OSC a všiml jsem si, že při programování SMD zlobí právě ten krystal.

Zkoušel jsem najít důvod, ale nenašel. Nakonec jsem taky přešel na DIL pouzdro a to se ve svém důsledku ukázalo jako velmi dobrý tah, neboť s tím SMD bych se jen trápil (rozteč pinů na 1stranné DPS). Mezi DIL se dají natahat 2 cesty bez problémů :-)

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com <mailto:libor.valicek@merten.com>

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com <outbind://194-00000000BA90BAC326863E4184F61A95934DC1150700349F814C8FC8E542A673B6B31294543F00000007BD85000008AECC5D12E8F84684C8F837EBA94731000004B4250D0000/www.merten.com>