Napajanie aku vrtacky ATX zdrojom

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 22 22:20:51 CEST 2007

Funguje to, ale vrtacka nema pak "silu"  Uz pri 10A je tam  5V ubytek.
Pri 20A ( to neni zadny problem) pak na vtracce zbyde 2V  :-(
Nehlede na to, ze pri odberu okolo 16-25 A  ( neni problem pri
dotahovani vrutu ) vetsina klasickych PC zdroju stejne vypne.

Ja jsem tohle po spatnych pokusech s PC zdrojem  vyresil 11,5V/150W
toroidem pro halogenky - melo to sekundar  vinuty 2x tak jsem ho
rozdelil, dvoucestne usmernil 2x schotky a  4x paralelne 2G2/18V je v
byvalem pouzdre od baterky. Ta je spojena se zdrojem (  ten toroid s
dvojitou diodou   v pixle od PC zdroje + ventilator zapinany 45 stupnu
bimetalem ) tou nejsilnejsi dvoulinkou ( asi 2,5mm2)  Chodi to
exelentne, i kdyz mam pocit, ze na tu puvodni baterku to melo vetsi moment..

Taky me napadlo vestavet impulzni zdroj rovnou do  prostoru baterky - a
k ni vest sitove napeti. Ale napadu chybi cas a asi bude na vecnost
ulozen jen v nerealizovanych projektech.