Jaky menic 230/12V 20W ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Říjen 22 21:19:32 CEST 2007

On Mon, 22 Oct 2007, Vaclav Peroutka wrote:

> [...]
> prumeru maximale 5cm a vysce cca 3,5cm a ktery bude mit na vystupu
> 12V/20W
> Dival jsem se, ze by byl mozna pouzitelny napr. tehle:
> http://danyk.wz.cz/impulz2.html nebo, coz by asi bylo lepsi, IR2153. Ale
> spise mi jde o to, jakym zpusobem navrhnout civku ? Doma bych nasel
> nejaka hrnickova jadra nebo toroidy (napr. z filtru starych AT/ATX
> zdroju).
> Myslite, ze jsou pouzitelne ? Podle ceho urcit parametry te civky - z
> praktickeho hlediska pouzitych civek? Nezkousel je nekdo testovat ve

Ten zdroj na obrazku ma maly vykon a subjektivne bych rekl ze je vetsi
nez Vami pozadovane rozmery. Mozna by byl lepsi jiny postup - koupit
elektronicke trafo pozadovaneho vykonu, rozebrat, obkreslit zapojeni,
vytahat soucastky a pak to zkusit nahnacat na vlastni DPS tak, aby se
to veslo do pozadovanych rozmeru. Oni to maji na ten vykon docela malicke
mimo jine proto ze se nesnazi mit to na vystupu usmernene a stabilizovane
protoze to pro napajeni zarovky neni zapotrebi..