Jaky menic 230/12V 20W ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Pondělí Říjen 22 20:16:37 CEST 2007

Dobry den,

diky sve vlastni blbosti jsem nucen pouzit halogenove osvetleni na 12V. Potreboval bych vymyslet nejaky zdroj, ktery se vejde na desticku o prumeru maximale 5cm a vysce cca 3,5cm a ktery bude mit na vystupu 12V/20W

Dival jsem se, ze by byl mozna pouzitelny napr. tehle: http://danyk.wz.cz/impulz2.html nebo, coz by asi bylo lepsi, IR2153. Ale spise mi jde o to, jakym zpusobem navrhnout civku ? Doma bych nasel nejaka hrnickova jadra nebo toroidy (napr. z filtru starych AT/ATX zdroju).

Myslite, ze jsou pouzitelne ? Podle ceho urcit parametry te civky - z praktickeho hlediska pouzitych civek? Nezkousel je nekdo testovat ve zdrojich maleho vykonu ?

VP