GMU203(a)

Pondělí Říjen 22 18:16:53 CEST 2007

Hezký večer,

    chtěla bych se zeptat zde přítomných, jestli NÁHODOU nemají nějakou
dokumentaci či libovolné informace o měřiči GMU203 což je měřič úrovně a
generátor 800Hz vyráběný firmou TESLA. Netuším jak je ta mašinka stará,
ale je na ní nápis "made in czech republic", takže tak úplně stará nebude.

    Budu moc vděčná za cokoli. I když už vím jak pracuje a měří, ale i
tak je lepší mít nějaké papírky. Hledala jsem na webu, ale našla jsem
jen a pouze nabídky k prodeji na Aukru a pak jednu kalibrační laboratoř,
jenž se chlubí tím, že jej mají ve výbavě.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186