Kontakt na firmu Spoerle

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Říjen 22 10:57:03 CEST 2007

Treba trocha vynaliezavosti ale da sa tam doklikat aj priamo na spoerle.com: v lavom stlpci About Spoerle->Office Locations, tam kliknut na Spoerle Worldwide, a to vedie na https://www.spoerle.com/en/about/address_w

Akurat upozornujem ze u nich kusovka neprichadza do uvahy, vagon uz skor. Ale to si vlastne dojednate uz sam.

wek