Vývojové prostředí ke GSM wismo quik q2400 - zkušenosti

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Říjen 21 17:14:17 CEST 2007

Dne Monday 15 October 2007 20:51:52 Jan Půhoný napsal(a):
> Dobrý večer,
>
> nemá někdo praktické zkušenosti s vývojovým prostředím dodávaným ke GSM
> modulům wavecom wismo quik q2400 ? Mělo by to jít psát v C. Jaké jsou
> zkušenosti? Nějak se mi to nedaří stáhnout (vázáno pravděpodobně na IMEI
> koupeného modulu, který ještě nemám na stole)...
>
> Pokud se s tím někdo prakticky setkal, uvítal bych zkušenosti.

Hrál si s tím bývalý kolega v práci, vím jen to, že se to dá programovat v C a
v C++ a překládá se to GCCčkem integrovaným do visual C studia, překladač sám
běžel tuším v cygwinu.
Mě linuxákovi se z toho dělalo trochu nevolno ale to už do toho nebudu
zatahovat.
V podstatě vše spočívalo ve vytváření nových AT příkazů a funkcí za nimi. Ale
možná to nebyl jedinný způsob.
No tedy, moc užitečnýho jsem Vám nesdělil.

Jakub Ladman