zpojeni "rotacniho mechanickeho snimace polohy"...

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Říjen 21 14:20:15 CEST 2007

Nemáte náhodou ty piny nastavené jako výstupy? - Pak to totiž taky funguje, jen "interní pullup" dává do zkratu skoro 100 mA:-)

PH
  From: Petr Tomasek
  Koupil jsem (v GME) toto:
  http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=532-086&lk=&sk=&pict=&jaz=
  a snazim se tu vec zapojit k MCU (ATmega8).

  Zapojil jsem +- podle "datasheetu" (da-li se tak ten car papiru nazvat :-D)
  akorat misto pull-upu jsem pouzit interni v MCU. Vec funguje (jeden vyvod
  jsem pripojil na interrupt a podle druheho jednoduse zjistuji smer otaceni)
  akorat podsviceni LCD displaye (ktery mam na stejnem MCU naveseny) pri otaceni
  "snimace polohy" mirne, ale znatelne poblikava.

  Rikam si, kde je tedy chyba. Ocividne tim proteka vice proudu, nez zdravo,
  otazka je, proc? Je mozne, ze ten proud tece mezi obema piny MCU?