Doporucte projektor

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Říjen 21 02:15:23 CEST 2007

Rekl bych, ze prvni zasadni rozhodnuti je volba technologie. Zda DLP
(www.dlp.com) nebo klasicka LCD. Kazda ma neco do sebe, ale kazda ma taky sve
nedostatky.
Docela dobra serie clanku nedavajici sice odpoved typu jdi koupit to a to,
ale naopak davajici clovekovi sadu dotazu, na ktere by si mel pred nakupem
odpovedet je na:
http://www.paladix.cz/clanky/promitame-digitalni-fotografii-teorie.html

Jakub Serych

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
On Behalf Of Standa Palas
	Sent: Saturday, October 20, 2007 11:03 PM
	To: HW-news
	Subject: Doporucte projektor

	Mam v úmyslu pořídit si dataprojektor pro sledování internetu a
videa. Můžete mi poradit na co si dát při koupi pozor,popř. jaký typ je
lepší. Jedná se mi hlavně o spolehlivost,životnost a spotřebu. To,jestli bude
mít větší nebo menší rozlišení je pro mne až druhořadé. Popř.jestli jsou o
této problematice nějaké dobré nezávislé stránky rád se podívám.
	S pozdravem Standa Palas.