kozmicka technika

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Říjen 20 23:37:52 CEST 2007

 20.10.2007, 23:26:26

druhym prus** myslim tu chladici trubku, co ji spiralovite privarili k
plasti hlavni trysky. Aerodynamicke sily pak za letu rostocily raketu kolem
podelne osy, coz spusobylo predcasne zhasnuti motoru. Pri prvnim letu
se to nestihlo projevit, az pri druhem, i kdyz nasledek byl mene
fatalni nez to zahlceni pocitace. Nejpozoruhodnejsi na tom je, ze k
odhaleni takto hrube konstrukcni chyby staci znalosti zaka zakladni
skoly, co daval trochu pozoz v hodinach fyziky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz