Schema zapojení telefonního přístroje

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Říjen 20 21:29:14 CEST 2007

> Dobrý den,
>
> nemá někdo k dispozici schema zapojení některého současného telefonního
> přístroje? Přes google jsem našel jen stará nebo principielní schemata.
> Snad to musí někde být k dispozici. Kdyby byl odkaz nebo soukromně scan,
> byl bych moc rád.
>
> Díky za nakopnutí.
>
> S pozdravem Jan Půhoný

Ehm...
  Soudobých přístrojů jsou tisíce výrobců, desetitisíce modelů ve všemožných
variantách... Schema už se do přístroje nedodává, protože jeho oprava se
ani nepředpokládá. Obvykle je v dnešních telefonech jeden speciální IO a pár
pasivních prvků, možná diody na Graetzův můstek na vstupu a tranzistor na
přerušování smyčky... Jinak kromě elektroakustických měničů už nic...
  S pozdravem Pavel Troller