Cecko

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Říjen 20 20:13:13 CEST 2007

Jasne, je to tak. Proto se v jazycich z rodiny Ada (ale zacal s tim uz
Pascal) radeji uvadi (treba ve zminovanem pripade)

range -1..255

a prekladac si sam urci jaky fyzicky datovy typ pouzije. Muze klidne
nacpat sedm cisel do jednoho 64bitoveho registru, kdyby to nahodou
vychazelo casove vyhodneji :-). Ten signed 16 se pouziva jen
vyjimecne, kdyz to nekdo potrebuje mit presne a prave tak.

Ales Prochaska