[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Říjen 19 12:41:22 CEST 2007

No ten muj model stal 6800 I s DPH, dopravou a ekologickou likvidaci, v
danem vykonu jsem nic levnejsiho nesehnal... Furt si pohravam s
myslenkou koupit SAC 2400 za nejakych 14000 a udelat vymenik do vody -
ta uz ma slusny vykon, pripadne bych kompresor zamenil za SCROLL a
pouzil jen bednu s vymenikem a ventilatorem, a 4 cesty ventil. Nebo
sezenu za babku bagristu a vydam se jinym smerem ;-) Jen nevim, co ten
rotacni kompresor ve vetsi zime, vsude ctu, ze pri -7 uz je COP 1. Ale
kolem 0 se mi zda, ze to topi na priko, 1400W dost slusne, uvidime.
Jinak pro upresneni - rano prselo, bylo +2.5stC a topilo to cca 45min,
pak ca 4 min. odmrazovalo.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Friday, October 19, 2007 10:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

Ja mam 2x sencor SAC 0900 1 , nevim jestli ma odtavani , ale topi taky a

koupil jsem jej pred 2ma mesici za 5600 s DPH !!! jako vyprodej ... Tak
bych si dovolil tvrdit ze nelevnejsi je prave tento model. Mam
pokoje 5x5 m a pri 5C venku to vytopi do 30  minut na 23 stupnu uvnitr.
Pri cca 10 to tvra o cca 10 minut mene. LK