CPU s jednou instrukci ;).

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Pátek Říjen 19 08:32:33 CEST 2007

Dobry den.
Ano, jeden chip byl rez 1-bitu. Bylo potreba nekolik dalsich obvodu kolem. Byla to bipolarni technologie, kopie nejake Intelske rodiny. Nekde mam zahrabanou od toho dokumentaci a mozna i balicek obvodu pro 16 bitu.
AMD mela konkurencni rodinu AM2900. Tenkrat se nekdo vyjadroval, ze koncepce AMD2900 je sikovnejsi.
Zdravim CK