CPU s jednou instrukci ;).

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 18 20:12:20 CEST 2007

Vis Danharde, ono je to o zpusobu mysleni. Kazdy z nas myslime trochu
jinak, muze to byt podobne, ale co clovek, to original. A tak kdyz
konkretne mne vyhovuje ta registrova organizace (cert vem co se za ni
skryva), tedy ze si myslim, ze takovy navrh dokazu udrzet na uzde a
neutopim se v nem, jak uz se mi to stalo, a pritom to dokazu udelat tak,
aby kvuli ni nic nebylo tezkopadne a nebo nedrhlo (mohu ve finale nazvat
instrukce pravymi jmeny), pak nevidim duvod, proc by to nemelo byt ono.

Nedelam si ambice, postavit nejlepsi CPU na svete a jiste se najde mnoho
lidi, kteri mysli rychleji a lepe nez ja, ale to jeste neni duvod, abych
se vzdaval zabavy, ktera je mi tak blizka. Miliony lidi na svete hraji
fotbal (ktery ja konkretne nesnasim, povazuji jej za ubohost), ale jen
par lidi je nejlepsich a tem milionum horsich to nevadi, aby tohle
delali take. Stejne jako x-ta fotbalova liga ma sve misto, ma sve misto
i vymysleni podobnych veci. Proto mi pripada tvuj e-mail az nemistne
odrazujici od tak bajecne a "desne uzitecne" zabavy ;))).

Uvedom si prosim, ze rikas detem, ze ty bonbonky co prave papaji, jsou
tuze hnusne, protoze ty uz ses jich precpal ;). Alespon tak mi to
vyznelo. A kazdej poradne dospelej chlap, je ohledne hrani si dokonale
dite a jestli si hraje s nejnabouchanejsim CPU a nebo tabulkou v ROM,
proste kazdy mame sve moznosti a ja se jen snazim se zase nedostat tam
(mozna i blbym zpusobem), kde uz to vsechno nebudu schopen s prehledem
uridit a tim mne to prestane bavit ;).

Kdyby to nekdo nepochopil, ma jit o pomerne vesele spickovani se
zduvodnenim sam sobe, proc vlastne delat takove veci ;).

--
Jiri Bezstarosti