Wattmetr v Lidlu - podvedomie gumujuce vyplody zabavno-informacneho priemyslu

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Říjen 18 12:47:34 CEST 2007

Sorry, ale tohle mi neda, ten vas nazor mne docela pobavil. My sice televizi
mame, ale spis kvuli deckam, sam se divam tak maximalne na zpravy, mobil mam
taky, ale pouzivam ho s mirou a spis jako MP3 prehravac/Internetovy terminal
(Opera Mini, Jimm, mail, hledani HMD atd.)/GPSka/Slovnik, i kdyz teda obcas
i telefonuju. :-)

A taky si rad zajdu do kina, protoze si myslim ze na tom platne je to uplne
jiny zazitek. ALE ... hrozne mne tam rozcilujou ti lidi co mi rusi zazitek
tim jam susti papirama, chroupaji popcorn a srkaji kolu. Takze ja nevim co
je vic gumujicne-zabavne...

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of andrej jancura
Sent: Wednesday, October 17, 2007 5:51 PM
To: HW-news
Subject: RE: Wattmetr v Lidlu

Ked som mal vlastny byt, TV som nemal. Ked budem mat znova vlastny byt, TV
si nekupim urcite a mobilny telefon tiez. Clovek ma potom akosi viac casu a
moze si oddychnut a nemusi pozerat tie rozne podvedomie gumujuce vyplody
zabavno-informacneho priemyslu.

A ked budem mat chut, tak si zajdem do kina, kupim velky popcorn a colu. Je
to ovela lepsi zazitok ako doma v obyvacke. Aj ked niekedy by sa namiesto
coly asi lepsie hodila dobra flasa, napr. pri Spielbergovi.

A.

Nepi Jano, nepi vodu...
http://vino.zoznam.sk/