WAV player s PICem - MMC nebo SD ?

Petr Stetina petr.stetina@braien.com
Čtvrtek Říjen 18 11:01:20 CEST 2007

Prace s FAT neni potreba. Staci vedet, na kterem sektoru zacina soubor
ze ktereho se ma cist melodie a ten se na SD/MMC zapise pravdepodobne na
PC, ktery si s FAT poradi.

Pokud jde o rozdil mezi SD/MMC tak z pohledu PIC18FXXX mezi nimi zadny
rozdil neni - obe funguji v SPI modu.

Vice info napr. na:
https://dip.felk.cvut.cz/browse/pdfcache/richtp1_2007bach.pdf

Petr