WAV player s PICem - MMC nebo SD ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 18 09:55:45 CEST 2007

PIC+Vinculum+USB flash klicek, bude ohledne implementace nejsnazsi ;).
To Vinculum totiz rovnou resi FAT, takze si usetrite praci a jdete
rovnou k cili.

Jinou moznosti jsou pameti AT45DBxxx a myslim, ze pro zvonek bude jejich
kapacita dostatecna. Jen pak musite pres tu PICku taky plnit do te
pameti to co se ma prehravat, takze misto vytazeni karty/cehokoli a
natazeni tech veci z PC, musite pripojit ten zvonek k PC a nebo si
udelat modul a specialni zapisovacku k PC, coz uz je ale asi vice prace,
nez pouzit rovnou tu MMC nebo SD kartu.

--
Jiri Bezstarosti