Re: CPU s jednou instrukci ;).

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Říjen 17 23:26:56 CEST 2007

Nemusi byt sbernice 64-bitova, muze se to delat taky sekvencne, pak tech
dratu neni ani moc potreba.

Adresovani pres shift registr jsem uz pouzil nekolikrat ve finalnich
zarizenich, bud jako generator nejakych ridicich sekvenci ve spojeni
s malou ROM (v te byl i ten XOR), nebo ve spojeni s DRAM ve zpozdovaci
lince, tam to melo vyhodu, ze tam nemusel byt ani multiplexer adres.

Danhard